A branded te légy önmagad! Mert Te vagy a brand, de vajon milyen a viszony közted és közte?
Hogyan tudnád leírni matematika egyenletként a te és a branded kapcsolatát?
A) én = mybrand, azaz egymás mellett egyenrangúan
B) én < mybrand, azaz mögötte elbújva, benne védelmet találva
C) én > mybrand, azaz előtte, magamat előre tolva, brandemet háttérként magam mögé dobva, benne kapaszkodót találva
„Te vagy a brand? Akkor ne bújj el mögé pajzsként használva, de ne is tolakodj elé, hogy mint szilárd háttér látszatbiztonságot adjon, s rá támaszkodj, ha meginognál és a földre hullanál úgy magadtól”
Brandet építeni jó!
Saját énmárkánknak lenni kiváltságos dolog!
Saját branddel fémjelezni életünket egy sokak számára vágyott helyzet!
De mikor elkezdted építeni a brandedet, mikor saját magadat énmárkává avanzsáltad, akkor milyen alapokra helyezted ezt az együttműködést? Az együttműködést önmagad és branded között?
Előtte, mögötte vagy mellette? Vagy tegyem fel úgy a kérdést, hogy A vagy B vagy C?
Valós alapokból dolgozol vagy egy olyan hamis illúzióból indulsz útnak, ahol a te stabilitásod még egy instabil pont, ahol arra vársz, hogy branded eszköz legyen és énmárkád „én” részét majd branded tegye méltó és egyenrangú helyére?
Hogy arra a csodára vársz, hogy branded hozza meg az egyensúlyt az életedben és találod meg önmagadat a branded körül bujkálva és azt felhasználva megszilárdulási folyamatodban?
Hogy branded lesz a várad, amiben elbújhatsz, hogy branded lesz a stabil fal, amire ráborulhatsz és a nehézségek közepette, abba belekapaszkodva, azt oltalmazó háttérként a bukástól megóvó szilárd pont lesz?
Illúziókat kergetsz és sorsod a fájdalmas bukás lesz!
Az instabilitás instabilitást fog szülni!
A bizonytalanság talaján nem terem bizonyosság!
Ahol csak kérdések vannak, ott nem születnek válaszok!
Ahol az egyetlen referencia pont a kérdőjel, ott nem kerül pont a sor végére!
A te branded, a te bizonyosságod!
Nézz rá a matematikai képletre és karikázd be te és a branded hogyan viszonyul egymáshoz éppen és ha még a bújócska játék közepén vagy, ha nem találtátok meg szemtől – szembe egymást, akkor keress – önmagadon belül tovább – és menj addig, keress addig, míg ott állsz a branded előtt és egymás tükrében elveszve egyenrangú félként létezve indultok el az „én” és a márka egyesítő folyamatán, az énmárka építés közös útján.
„Két stabil eleme kell, hogy legyen a brandednek – te és a brand! Ha az egyik pillér gyenge vagy nincsen, az olyan, mintha fél lábon szeretnél előre haladni az úton! Az milyen jól és sikeresen menne?”
Mert, hogy a brand építésben is egy siker receptet tudok mondani, a siker receptet, a két pilléren álló formulát, az „Építsd tudatosan önmagadat! Építsd tudatosan pályafutásodat” elképzelésemet, ahol te és a branded kéz a kézben egymást támogatva és együtt fejlődve, egyenrangú félként jelen léve haladtok előre a sikerbe.
Mert a branded te légy önmagad!