“…jóban és rosszban, egészségben és betegségben, szegénységben és gazdaságban, míg a brandünk el nem választ!”
“Én majd a háttérben segítelek téged! Megteremtem azt a háttérországot, amire építeni tudsz és ami tehermentesít minden olyan feladat alól, ami időt és energiát vinne csak el a nagy terved megvalósításától!”
Hány családi vállalkozás indul ezzel a szemlélettel?
Hány családi vállalkozás – a közös, hitvesi ígéretben tett esküre építve – veszi alapul azt a modellt, hogy a pár egyik tagját helyezi a fókuszba, hogy az egyéni célt – a családi kötelék adta közös metszetbe helyezve – kollektív vággyá alakítja, ahol azonnal leosztott szerepek várják a családi vállalkozás tagjait?
Egy rock star és a többi vokalista.
Egy ember a limelightban a többiek pedig a láthatatlanságot adó árnyékban.
Egy színpadon állnak, közösen vesznek részt a sikerben, mégis nagyon különböző mértékben részesülnek a siker adta fürdőzésben, mégis nagyon különböző mennyiségű földi jóval jár a siker hozta gyarapodás a fronton és a takarásban lévő emberek számára.
Ez történik a közös álom megvalósítása során is.
Mert ahogy szépen elindul felfelé ívelő útján a “közös vállalkozás” története hirtelen nagyon más helyen találják a felek magukat.
A limelight egyre fényesebb és vonzóbb hely lesz.
Jönnek az új ingerek és emberek.
Első kézből kapja meg az ember az elismerő – neki dedikált – szavakat, egy folyamatosan bővülő és kapcsolatokkal épülő világ kezd el kiépülni körülötte.
Izgalmas, pezsgő és dinamikusan fejlődő.
A háttérország pedig “csak” háttérország marad.
Levetett second hand impulzusok gyűjtőhelye, ahol csak hírből ismeretes minden a vállalkozás hozta új elem.
Úgy távolodnak el a közös brandbe zárt világban a felek.
Így emelkedik magasra a frontember és marad ugyanott a vokalista, lerágott csontokat kapva a siker zsíros falatjaiból.
S mi egykor a közös álmot adta, az nem más egy ponton, mint egy jó váló ok.

1. brandépítő házi feladat
Ami nekem a Solumination az neked a…? Mert ugye brandelünk?
Secessior a mon sacerre
Milyen még mindig beszállni minden nap a mókuskerékbe és látni, hogy más profitál a tudásodból?
Milyen lenne az életed, ha mernéd megvalósítani a saját brandedet, vállalkozásodat?
Álmodoztál már a szakmai függetlenségről?
Van egy brand, vállalkozás terved?
Mi az a kifogás, ami tud annyira erős lenni, hogy a szakmai függetlenségedet jelentő branded, vállalkozásod megvalósítását meghiúsítja?